Lördagslek

Hade sovmorron i morse, och det va såå skönt! Sen åt jag mitt kära knäckebröd till frukost, och kan bara klaga på en sak.. Jag hade fel ost på! Den va lite för stark för min smak så det får bli till att byta. Ashley hade köpt nåt som hon trodde kunde va som filmjölk när jag förklarade, så det provade jag också och det va typ samma, lite sötare och rinnigare men annars typ samma :) Kan få till det väldigt svenskt här faktiskt! Tänkte köpa havregryn i affären jag va i igår och göra svenska chokladbollar en gång också, i morron kanske så man kan mumsa på dom till Oscarsgalan i morron kväll :P Det va ett tag sen också så det ska bli gott!
Efter jag hade ätit frukosten så lekte jag med barnen medans Ashley betalade lite räkningar o så, vi hade roligt :) Skulle blåsa upp några ballonger som Britton hittade också, det va jobbigt kan jag säga! Dom va sega att blåsa upp och efter tre stora/långa ballonger så kände jag mej rätt snurrig, så va tvungen att sätta mej ner lite! Sen när Ashley kom så frågade hon om vi hade använt pumpen som va till.....? Neee det gjorde jag inte! Men det va roligt efter iaf :D


Laga mat




Toy Story är det ja!

Nu har jag övat på staterna och jag kan alla! Så nu har jag skrivit ner huvudstäderna och staternas förkortningar så jag kan börja öva på det :) Så kör igång ordentligt nu Jossan, du blir ju på efterkälken ;D

I kväll blir det att äta ute och sen kolla på hockey, blir roligt!

Hej svejs gnus och snus


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0