Väntar

Jag sitter och väntar på att Ashley ska komma tillbaka så jag kan ge mej ut en sväng innan vi ska ge oss iväg neråt i Colorado igen. Kort men intensivt! I morse hade det snöat så mkt så Ashley kollade på nyheterna/vädret och såg att ett av bergspassen som vi ska åka igenom hade stängt, och det snöade fortfarande rätt mkt. Så va lite oroligt där att vi kanske skulle få stanna lite längre, men det verkar va lite bättre nu så vi får väl hoppas att vi kommer ända hem ;)

I morron är jag bjuden på en födelsedags-/superbowl fest hos en av dom andra au pairerna, det ska bli kul! Och det känns som superbowl är något man ska se nu när man är här, även om jag inte är direkt insatt i det :) Men det är hennes host-pappa så kan väl kanske få lite förklarat för mej!

Hej svejs


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0