Cupcake

Riktigt händig och bra dag idag! Fick ett bra besked också, jag behöver inte ta ett nytt körkort!! Jihooo :) Skönt att slippa tänka på det utan jag är från och med idag också med i familjens försäkring på bilen! Körde för övrigt lite igår när vi skulle hem från barnens gympa, så jag har kört i amerikalandet!
Jag åkte med och lämnade barnen på skolan idag och sen när vi kom hem gick vi igenom lite tvätt och sen byggde jag ihop ett kök, japp ett helt kök! Carolines födelsedagspresent, då hon fyller 2 år i morgon! Och så har jag gjort mina första cupcakes idag, Ashley och jag bakade dem igår och idag 'frostade' vi dom. Blev riktigt fina :P
Sen åt vi lite lunch och åkte och festade på förskolan med alla cupcakes, en kille hade cupcakes över hela sig nästan! Nu på kvällen har vi ätit och busat och badat lite och barnen ligger nu och sussar. Jag blev introducerad för Grey's Anathomy ikväll, Ashleys favoritprogram. Och idag har jag varit här i en vecka, helt galet att man har kommit in i familjen så på en vecka! Just nu känns allt väldigt bra faktiskt :)


Igår innan barnen hade typ kyrkans barntimmar, man skulle ha crazy hår elr hatt


Lillasyrran ville också pröva glasögonen


Här är det som ska se ut som ett kök



Färdigt resultat, med nöjd snickare!


Och här leker jag bagare :)


Resultatet blev prinsess-cupcakes


Hela familjen


Och fotagrafen Britton är framme igen

Bästa bilden!



Jag med "mina barn" :)

To Ashley:
Thank you for this week, and I really enjoy it here so far! You're a really good family and I'm glad I'm here :)
Happy birthday to Caroline in advance!

PK


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Jag säger bara tur att det inte var jag som skulle sätta ihop det köket. Man kan ju räkna ut hur de hade slutat! ;)

2011-01-21 @ 21:56:40
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0