Buttered popcorn

Idag är väl som en av mina typiska söndagar. Sovmorron och sen inte göra alls mkt förrän nåt på kvällen. Enda skillnaden va väl att jag tidigt vaknade på morronen och vände lite på mej och minuten senare ringer min telefon. Trevligt sådär med ett litet kusin samtal, kl halv 6 på morronen ;) Men det va skönt sen att kunna somna om. Och sen blir det lite facebookande och skype, för att sen ta en dusch och möta upp Mila på Starbucks och sen åka o kolla på bio. Idag kollade vi på Red riding hood. Det va en vuxenversion av rödluvan med Amanda Seyfreid som huvudpersonen. Och den va väldigt bra :) Rekommenderas den också! "Problemet" med att kolla på film är ju att det alltid är snygga killar med som man alltid blir kär i.. Och det värsta är ju att dom snygga finns ju aldrig ute i verkligheten liksom! Och i denna filmen va det två snygga med, en som tjejen skulle gifta sig med och en som hon va kär i, tänk att behöva ha sånna problem, att välja mellan två snygga killar..! Det skulle jag kunna leva med tror jag ;)

Slog till på popcorn idag också, och då får man frågan om man vill ha smör på.. Idag tog jag liite för att smaka, men det kunde man ha varit utan! Känns ju genast oerhört mycket mer onyttigt, och kanske lite mer kladdigt, när man häller på smält smör över..! Men man är ju i landet med det lilla extra så är det nån som blir förvånad...?! Nej jag trodde inte det :)

Här är själva smörpumpen om man vill ha mer smör efteråt. Till kan man även ta jalapeño, elr varför inte lite senap.. Som sagt, alltid det lilla extra.. Inte konstigt att folk ser ut som dom gör här.

Hej hopp kaffekopp


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0