Frågor

Jag har ju lite 'intressanta-blogginläggs-torka' tycker jag själv, inte mycket speciellt händer och jag har inte mycket fantasi över att komma på nåt att göra heller.
SÅÅ, kör på med lite "frågestund" och ser om det finns någon som läser som har några roliga frågor elr nåt man vill att jag ska skriva om!

SÅ SKRIV NU LITE FRÅGOR, NY SOM GAMMAL LÄSARE!!


Väntar väl några dagar med att svara på dom eventuella frågor som kan komma, men skynna skynna :)


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Ja, när vi svenskar inte har något att prata om tar vi ju till väderdiskussioner! Vet du vad det ska bli för väder imorgon? Nu är det väl allt lite för kallt/varmt! Att det aldrig kan vara lite lagom....

2011-05-24 @ 10:59:26
Postat av: Sara

Vad tycker du är det bästa/konstigaste/mest skrämmande/finaste/hemskaste med US and A?

2011-05-24 @ 11:55:14
Postat av: Anonym

Vad längtar du mest hem efter?

2011-05-24 @ 14:22:12
Postat av: Anonym

Har du köpt convers till mig & när kommer dom?/Jonatan

2011-05-24 @ 21:06:12
Postat av: Anonym

Kom på en fråga till, spelar barnen "Putterkula" i USA? M

2011-05-24 @ 21:07:44

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0