Gul o blå ska det va

Snacka om att man är en äkta svensk eller!?
Lär barnen massa svenska ord nu, t.ex så dom kan säga vilken frukt dom vill ha på frukosten, på svenska! Och när jag ger dom något och säger "Varsågod" så säger dom "Tack"! Plus att jag säger varje gång jag ser en Volvo att det ät en "Swedish car, a Volvo" så nu vet dom det också. Jag kör på nötningsmetoden också, gör man något tillräckligt många gånger elr säger något tilräckligt många gånger så går det till slut in! "Tokig apa" sprang Britton runt o sa innan på lekplatsen också! Jag lär dom allt jag kan, ni behöver inte va oroliga... HE HE HE! :P
Klär tillomed barnen svenskt när tillfälle ges ;) Dock är hans fotbollströja han fick när jag kom ungefär 3 ÅR för stor, men tänk så mycket längre han kan njuta av den nu! 

Amerikan-svensken


Hej då (har lärt dom det också)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0