Pandora

Måste skriva och förklara detta fantastiska fenomen lite innan jag lägger upp dagens låt. Pandora är en internet radio som är gratis och man kan skapa sina egna spellistor typ och välja vilken sorts musik man vill ha. Så t.ex kan man välja Kings of Leon och få blandad musik av olika artister som liknar Kings musik lite. Väldigt bra faktiskt, och man får lite nya låtar och artister! Man skapar typ ett konto genom sin e-mail adress och loggar in bara så har man det där :) Har lyssnat på detta i några veckor nu lite till o från och har det även på mobilen så det är bra.

Finns här
Pandora


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Åh, vad smart. Jag har resigsretrat mig nu, man behövde visst en amerikansk postnummer så jag tog ett från Colorado Springs, såklart! :D

2011-05-10 @ 15:51:55

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0