Pengalös hästgubbe

Va ju uppe tidigt och hade barnen lite på morronen idag. Skulle fixa frulle o så och kände inte för att ha nåt färdigt och bara värma, som vanligt typ. Så som den äkta svenska och duktiga au pair jag är så slänger jag ju snabbt ihop lite smet och fixar några fattiga riddare! Barnen åt som bara den och får jag säga det själv blev dom väldigt goda :P Sen lärde jag barnen att säga det också och det va roligt, dom har ju lite svårt för svenska så det lät så roligt! Men nu kan Britton säga; 'Jag gillar fattiga riddare', bra ord att lära sig faktiskt.... Ja och nej kan han också, nästan jordgubbe och hallon, och mer ska det bli :)


Fattiga riddare med jordgubbar och kiwi, SMASKENS!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0