2 veckor

Jag har nu i 2 veckor prövat något som jag köpte i USA. Malin beställde att jag skulle kolla efter en "frans-förlängare/förtjockare". Kollade och hittade en för ca en tiondel av priset hon hade sett hemma! Dock inte samma som den hemma såklart. Men jag köpte till mej också, för 70 spänn kan man fasen pröva!

Så, i två veckor har jag nu tagit eyebooster i form av en genomskinlig eyeliner, en gång på morronen och en på kvällen. Jag har ju rättså långa, men ack så tunna ögonfransar så jag hoppades på en riktig BOOST!


Taget för 2 veckor sen


Taget idag


Vet dock inte vad jag ska tycka. Känns inte som en enorm skillnad precis, och på bilden ser dom ju bättre ut på första! Sen är det ju inte exakt samma avstånd och jag tittar inte upp lika mycket på andra, men jag ger det några veckor till och ser om denna mirakelkur ska funka! Jag kan nästan tycka att det kan ha funkat liiite på mitt vänstra öga, alltså inte bilderna, för där hade fransarna gått av lite innan jag började. Dom känns nästan lite längre ;)

Vad tycker ni?


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0