Höstruset

Idag ahr vi varit igång på jobbet, vi hade ett höstlopp då vi skulle springa ett varv på lilla elljusspåret här i Gällstad (1,6 km). Lång för små ben, men en liten nätt slinga för en elittränat soldat som jag.... Nästan. Inte det där med soldat kanske.... ;) Men det va väldigt roligt att se barnen så taggade iaf och hur dom nöjda sprang in i mål, och sen dessutom högtidligt fick ta emot en medalj! Handmade, from Scchweeeden, downtown G-town. Sen började det regna, och har i princip gjort sen dess. Jag säger då det, Sverige i sitt väder-esse. Fy f**. Och så hör man att det fortfarande är runt 23 grader i Colorado, hade inte skadat!

När jag kom hem bakde jag sen en kladdkaka, hade liiite för lite socker och liiite för lite kakao, så resultatet blev sådär lite platt och mediokert. Smakade typ ingenting tyckte jag, synd för jag va sugen på en god 'mustig' kladdkaka.. Men men, det av iaf för att fira att lilla skatan hade namnsdag, grattis alla LISOR på namnsdagen :)



Nu ska jag kolla förra veckans program av Hollywoodfruarna, Gunilla är störd.


Tack o hej 


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0