Söt-Clara

Hade ju fram tills idag inte träffat Clara, farbror och faster på ungefär 8½ månad så det va et kärt återseende! Felicia träffade jag ju för några veckor sen när jag fixade hennes hår. Men idag åkte vi alltså dit för att fira lilla skitungen, är fortfarande inte heeelt säker på att hon verkligen är 14?! Tyckte det va konstigt att hon, och mina syskon, skulle börja 8an nu i augusti, det va la inte så länge sen man själv gjorde det. Kom dock fram till att det visst va några år sen... Det va ju bannemej hela TVÅ år sen jag en SLUTADE GYMNASIET!! Och då hade jag såklart gått där i 3 år, plus att jag då gick 8an o 9an på högstadiet också... Nästan så man börjar känna sig gammal ju... ;) hehe
Gled av ämnet lite, men det va iaf en trevlig kväll med "släkten-är-värst", en hög med ved (kubbet) och ett knippe rödingar (kräftorna!) Plus en liten lurvig boll som knappt kunde stå still också :)

Wilma


Skål!!

Jag med mitt lag in action

Finalen gick mellan dessa två lag, och Claras gick som sagt segrande ur den duellen. Grattis till det (även om ni fuskade med kast o lite annat...!)

Lyckades även fånga en väldigt charmig bild på Clara, självklart i full fokus, lagledare som hon va. Det roliga är ju bara att det är ju inte ens hon själv som skjuter ;)

Söt-nöt

Kvällens mat, smaskens  :P


Sen va det massa tjöt som vanligt och lite bus med hund o småkusiner. Släktkalas i ett nötskal, så som det ska va!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0