Vid mitt huvud

Jag kommer lägga upp lite bilder här hemifrån nu framöver, små pynt jag gillar och har fixat och trixat med. Små delar av rummet som är pyntat på ett eller annat vis och som har små fina detaljer och utgör en helhet ihop :)

Dagens lilla område är min nya säng och myshörna. Det första man möts av när man kommer in i rummet kan man säga! Marilyn välkomnar med öppna armar (tror vi) och "sug-på-den-du-min, medans myspys-belysningen är på. Dock orkade jag inte tända några ljus bara för att ta kortet. Har sen riktat in mej på den lilla röda hörnan uppe på hyllan. Saker som är fina för sig själva, men som bildar en söt grupp ihop :)




Rosor av olika slag! Den ena egengjord och den andra buketten samlad för minnets skull, några från avslutningen i 9:an och studenten.




Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0