Julen är inte över!

Eller jo, egentligen är den det, men jag fick nyss min sista julklapp! Och den kom ändå från Colorado :) I den fanns det varm choklad i olika smaker, en påse med choklad, 2 skivor och ett julpynt. Ashley skrev at dom har som tradition att varje år köpa nåt nytt pynt och ville dela med sig av traditionen till mej. Gulle :) Barnen hade valt pyntet och det blev i form av en snögubbe med glitter i och som lyser och byter färg. Och så stod det MIA på den ;) En av skivorna va Justin Bieber, inte min favorit men kanske blir?! Och den andra va från gruppen The Drowners, som jag aldrig har hört om, men så stod det på skivan att dom va från Sverige! Lite kul!



Miss my extra family!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0