Inflyttning

Mycket trevlig kväll igår, med bjudning i Borås.
Dagen spenderades med att vara med och hjälpa till på Gällstad dagarna och stå där barn fick provköra motocross. Det gick bra, inga skadade ungar elr crashade crossar, och skönt va väl det! ;) Sen blev det lite fotboll, derby mellan Gällstad och Dalstorp. Och självklart vann hemmalaget! Sen bar det av in mot stan, och Elin och Malin. Vi fixade oss och åkte till Borås och va på en mysig inflyttningsfest. Det bjöds på goda snittar och en välkomstdrink med vin i, alltså inte direkt i min smak! Vid lite efter 12 gick vi in till centrum och skulle väl ha gått ut, men klockan hann bli lite mycket för att det skulle kännas lönt innan vi åkte hem med bussen så vi gick till McDonken och åt lite nuggets ist. Det gick också rätt bra ;) Där träffade jag också min lilla gulliga kusin och vi pratade lite och jag räddade hennes kissenödiga kväll genom att skänka en femma, typ den enda utgiften den kvällen med tanke på att kortmaskinen inte funkade på bussen heller... Femman och maten va nog de enda, och det kan jag nog leva med..! Bussresan hem gick också bra, inga fyllon som satt o spydde eller nåt som man har hört om innan, och jag somnade så fort gick det också. Väl framme och man ska sätta på sig skorna igen så ömmar det ju en del... Men det är smällar man får ta om man ska bli lite längre för en kväll! Väl hemma i lägenheten somnade jag, och dom andra två också tror jag allt, som en stock och sov väldigt gott. Det bjöds på mycket god och stor frukost och sen bar det av hemmåt igen. Har inte gjort mycket ansträngande idag mer än att ha varit ute och sprungit lite i skogen i Grönahög. Kunde ha sprungit lite längre än jag gjorde men kände att jag kanske ska ta det lite lugnt med tanke på att man har dragit på sig lite förkylning. Kan det ha nåt att göra med jobbet man har haft den senaste veckan tro...? :)


Det var hos denna beduinkvinnan som det var inflyttningsfest

AKA Söt-Malin :)


NU är det hög tid att sova för i morron blir det tidig morgon och långdag med jobb. GOD NATT!

Peace-out


Skriv en kommentar!
Postat av: malin

haha, bra att du fick med båda mina sidor där ;)

2010-09-02 @ 11:30:28
URL: http://mhjohansson.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0