Tips!

Dagens.. veckans.. VÄRLDENS tips! Tejpa inte ett orakat ben med idrottstejp, om du inte är fruktansvärt smärttålig..! :) Detta är inte jag och har därför stått i typ 10 min och kämpat för att få bort denna förbannade tejp från mitt ben utan att det ska göra för ont.. Jag vill bara tala om att det gjorde det. Då kommer här också ett andra tips, att ha foten och benet i handfatet med varmt vatten gjorde arbetet lite lättare. Men den ovige bör då tänka på att antingen stretcha ordentligt innan, eller försöka hitta ett badkar ganska snabbt :) med tanke på min faktiska smidighet klarade jag mej undan de sista bekymren!

Nu så, foten är lite mörbultad (men det är väl inte värre än igår, så..! Då stukade jag den för övrigt, kanske kul att veta varför jag har kommit på att börja tejpa mej på benet med hårt sittande sporttejp sådär bara!! Det va alltså inte bara för experimeterande ändamål :) ) men under omständigheterna ändå helt ok!


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

tackar tackar mia! :) älgsteken blev mycket god.. hade fint!

2010-12-08 @ 12:52:30
URL: http://elinrosenqvist.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0