Trötthet

Jag ät trött. På mej själv för att jag inte började fixa alla grejer att packa ned och tänka på tidigare. Och bara allmänt trött som man skulle kunna va när man har jobbat ett ordentligt arbetspass och varit i skogen några timmar o så. Och nu stresstänkt lite vad man ska packa ned och vad som kommer att behövas användas under morgondagen. Det blir nog en hyfsat tuff men bra dag. Först upp alldeles för tidigt för att få kallas dag och jobba mellan 06.00-13.00. Inte glömma att ta med maten till jobbet. Inte heller väskan med ombyte, påsen med jackan, påsen med färger och diverse för färgning av Felicia, färgkartan och jackan till jobbet. Glöm inte heller extraskorna... Sen åka till Borås, förhoppningsvis komma ihåg och hinna springa in på frisörbutiken och köpa folie och silvershampoo. Hämta Felicia 13.50 på Bäckäng. Åka till Sandared och färga i überfart. Powernappa i typ 20 min medans färgen verkar, skölja och sen kanske blåsa håret elr så gör min lilla kund det själv och jag byter om! Åka lagligt men fort till Götet och lyckas hitta parkering.... det kommer vara ett skämt :D Sen springa bort till Ullevi förmodligen, annars äta lite innan och komma lite sent till arenan. ÄNTLIGEN LITE LUGN, elr man får sitta ner och inte behöva tänka så mkt iaf :) ! Det lär ju inte bli lugnt! Men OHH SÅÅÅ trevligt! hade nog suttit fint med en öl där men kanske ej att föredra när man ska köra hem sen också!
Sen får vi se när man kommer hem, köra fort så man kommer hem fort, elr köra sakta för att minska skadorna om nåt skulle hända...? ;) hehe!





DET ÄR IAF SUPERCROSS SOM GÄLLER FÖR HELA SLANTEN I MORRON!!!

God natt!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0