Skönt

Det känns väldigt skönt att va hemma på hemma-mark, även om det kändes konstigt i lördags att verkligen lämna Colorado för gott, och förmodligen inte komma tillbaka mer.
Idag landade vi ju tidigt, kom hem o sov några timmar och sen åkte jag och hälsade på lite på förskolorna här hemma och köpte goda pastasallader på Lager. Efter att ha slappat lite till så åkte jag in till stan och mötte upp Elin, Stina, Linnea och Kristin och vi åkte till Stina och snackade massa, åt lite smått o gott och kollade på film, tror den hette En blomma i öknen. Den va iaf väldigt bra. Nu kollar jag på SATC och eventuellt känner jag igen mej något bland gatorna dom springer omkring på!


I morron är en ny dag, med nya äventyr!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0