Rocky kyssar

Bra dag idag, jag har hunnit med en hel del bra! Vaknade ju upp i Borås, fick mej lite frukost innan jag gav mej av för lite shopping hos grossisten. Sen till lilla ICA här hemma och snurrade till det lite, inget ovanligt, och lyckades lägga ifrån mej plånboken på en hylla när jag kollade på något. Märkte sen detta när jag kom till kassan och inte hade plånkan med mej...! Kom dock ihåg vart jag hade lagt den, men det hade ju inte varit säkert att den låg kvar..! Tur det inte är så stor rush på förmiddagen på lilla ICA-Anders! Sen jobbade jag några timmar på förskolan, med en lite kråka efter mej som upprepade samma mening ungefär 100 gånger; "Jag älskar dej Mia"! Jag svarade antingen "Jag gillar/älskar dej också  .... ", ungen är ju för härlig!

När jag jobbat färdigt där åkte jag hem till nästa jobb, klippte och plockade ögonbrynen på den ena och avlöste sen med en bottenblekning. Båda kunder blev både snygga och nöjda så det va ju tur! Sen va jag och Emelie så hungriga så vi gjorde oss (mikrade) lite tomtegröt och smaskade det ihop med vörtbröd med rullsylta och senap! ÅH VA GOTT! Sen gjorde vi Rocky road och tog oss an mintkyssarna. VI LYCKADES!!! Efter ungefär etthundrafemtioelva försök så lyckades vi med våra kyssar! Vi är bäst!  Sen bytte vi julklappar och jag fick en superfin mugg och varm choklad! Kommer komma till användning kan jag lova, chokladdrickare som man är :) (Till Annikas och Yvonnes förtret på jobbet ;) Eller hur Annika!?! Men än har ni lite tid på er att lära mej att dricka kaffe!)






Bra måndag!


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym godisråtta

Det där såg ju gott ut, undrar om man får smaka !!

Ska va riktigt snäll framöver, så kanske man blir bjuden.

2011-12-13 @ 14:21:20
Postat av: painting contractors in san diego

Howdy just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of
the images aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
I've tried it in two different internet browsers and both show the same results.

2013-03-17 @ 22:46:08
URL: http://sandiegopaintingcontractors.net

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0