GRATTIS!!

Jag tänkte också att mina kära små syskon skulle få ett litet inlägg för idag är det deras 14:e födelsedag! Elr egentligen är det ju 13:e födelsedagen, för den första föddes dom ju så inte en "födelsedag" som alla dom andra som firas med tårta, ballonger och paket :)
Men tänk va mycket roligt vi har gjort, va mycket vi har bråkat och hur många fler gånger vi har skrattat ihop! Och jag tror det är som man säger att när man bråkar så är det syskonkärlek, för nu när jag befinner mej på andra sidan jorden så saaaknaar jag er!! Och det hade jag väl gjort ändå också kanske, men vi är rättså tajta som syskon ändå och det tycker jag är skönt. Vet att det finns andra syskon som knappt är kompisar alls och så skulle inte jag vilja ha det, syskonen ska ju kunna va de allra bästa vännerna. Och det tycker jag vi har lyckats rätt bra med, även om vi som sagt har lite "syskonkärlek-stunder" ibland också :) Men jag kommer ihåg än vilken stolt storasyster jag va när ni föddes, två stycken små skrikande klumpar som jag mer än gärna va överbeskyddande över. Och hur jag sen när ni va lite äldre ville leka skola och va eran fröken och ni skulle läsa och skriva! Och det roligaste är nog när vi skulle spela in nyheterna, asså den fantasin ni hade och hur roligt vi hade, HELT OSLAGBART!! På nåt sätt måste vi kunna bränna över dom filmerna elr nåt till DVD elr nåt för det är sånt man vill kolla på när man blir äldre!





Tänk va gulliga ni va när ni va små, och lite har ju håll i sig ;)























Mina små små småsyskon! Ni är dock inte så 'små' längre, bara småsyskon!

Älskar er väldigt mycket! <3


Från eran jobbiga storasyster!


Skriv en kommentar!
Postat av: Lisa

ah, väldigt snygga bilder alltså. saknar dig lite kanske. vi ses i sommar, PussoKram från oss två här på andra sidan jorden. <3

2011-03-17 @ 19:20:49

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0