Hejje

Idag har man väl inte gjort något så värst mycket mer än vanligt.. Musicclass, lite skype och leka.. Typ.
Har taggat ännu lite för den kommande långhelgen, ska bli SÅÅ KUUULL!!!!! Kul att träffa Jossan, skönt med lite värme och trevligt att träffa lite nytt folk och få festa till det lite :) Och H&M!! Tack H&M att ni öppnade en affär precis vid Jossan, det är ju perfekt ;) Kommer va bankrutt när jag kommer tillbaka söndag kväll! Hehe!










Här är lite bilder från min lilla foto session idag på rosor som A har fått. Hur fina är inte rosor egentligen? Väldigt, tycker jag! Och så har hon köpt en hyacint ocjkså, så det luktar väldigt gott, och nästan lite juligt då mamma alltid köper hyacinter på jul :) Och så satte jag ner blommorna på golvet lite för att få bättre ljus, och såklart kommer ju dom små hårbollarna och vill va med! Mina små gosekatter! Bara att den ena, den sista på kortet, som nös så mkt innan. Hon dräglar nu ist när man klappar henne för hon tycker det är så skönt :D Så man blir typ helt blöt om man inte lägger henne på nåt bra sätt så man inte får det på sig! Dagens I-landsproblem :)

Nu ska jag sova så jag orkar med den här veckan, måste ju va utvilad när jag ska semestra. För den här semestern lär inte bara va en avslappningssemester om jag känner oss rätt :)


Hejje!



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0