Hällow

Ingen jättespännande dag, musicclass, barn äta och nappa, sen åka till doktorn med både mej och lillkillen och sen leka och äta på Chick fil a, en resturang där det finns olika varianter av kyckling. Hem och hämta medicin och lägga barn. Min dag i kort, plus att jag nu har kollat på Björn Gustafsson också! Ne men mer spännande kan man väl ha det kan jag tycka.
Läkarbesöket resulterade i att man fick reda på det man trodde, halsfluss.. Japp, skönt sådär när man ska åka på semester på onsdag.. Men har fått penicilin nu så det ska jag börja ta i morron och hoppas på att det blir bättre fort. Jag brukar ju inte ha så ont av va sjuk, men man vet ju inte när man ska flyga och greja också.

Jaja, roligare inlägg har ni väl läst också, men det kommer!


Pussokram


Skriv en kommentar!
Postat av: HANNA

snygg hedaer! hoppas allt är bra med dig idag? :)

2011-05-24 @ 08:13:57
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fin header du har :)

2011-05-24 @ 08:18:27
URL: http://generoso.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0