Rolling pancakes, som jag fått... haft... ärvt....

Ja va har man gjort idag? Inte mycket mer än jobbat kan jag väl tycka.. Lämnade barnen i skolan och har tvättat och städat lite. Sen pratade jag med Sara och Ninna. Uppdaterade mej lite på facebook och åkte och hämtade kidsen. Lagade "rolling pancakes" till kvällsmat och jag trodde B skulle spricka av att han åt så mkt! Och dom kallar det rolling panckaes bara för att dom måste rullas ihop, det är väldigt viktigt! OCH det måste vara med gaffeln också, annars blir det fel. Nu ikväll har jag kollat på Grey's Anatomy och Private practice. Inte så rolig dag att hurra för, helt "vanlig" kan man säga. Och nu har jag suttit och kollat lite på Youtube klipp från Macken, med tanke på dagens låtar!

Gillar denna, va säger du om den mamma?! Favoriten nästan va :)
Bilstereon
"Jag har fått den ärligt asså.. Inte stulit den kanman säga. Jag har fått den.. haft den.. ÄRVT den..."
"En ny sån här kostar ju nästan 4000 va, så jag skulle väl vilja ha..... 50 spänn?"

Klockrent!


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0