Swedelink

Har inte ansträngt mej alltför mkt idag. Sovmorron och sen på med shorts och t-shirt och ut på baksidan och kolla lite på datorn. Har beställt lite smått o gott från Swedelink, som är ett företag som förser utlandssvenskar med godis och viss mat och tidningar o grejer! Så det ska bli kul att få det lilla paketet snart, LÄNGTAR redan!
Åt lite mat och sitter nu vid fb för att se om min lilla familj skulle kunna höra av sig, men inte då... Det är ju mors dag här idag så jag har saknat min lilla mamma lite, och ibland får man ju tankar från sig själv varför man gör sånt här... Utsätter sig själv för sån här jäkla terror med hemlängtan o grejer. Jag trivs ju jättebra, men hade faktiskt inte räknat med att sakna hemma, familj och vänner och Sverige såhär mycket!

Nepp, att ge sig ut i solen och hänga lite!


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0