Nattuggla

Det är jag det! Jobbar bäst på kvällen, alltså min stora nackdel. Om man nu inte har ett annat jobb än det jag har liksom!
Jag kan få värsta svackan på eftermiddagen och bli supertrött, men sen när kvällen väl kommer då är jag som ny och pigg igen. Iofs bara tills jag väl släcker lampan och lägger på huvudet på kudden, för då tar det bannemej inte lång tid innan John Blund kommer och strör lite sov-sand i mina ögon och det sen helt plötsligt blir morron igen! Idag va jag ändå uppe ganska tidigt o jobbade men det "hjälpte" tydligen inte mot kvällspigghet (?!), för nu har jag den senaste 1,5 timmen städat mitt rum, plockat upp lite packning (tar faktiskt ordentligt på krafterna att plocka upp ett halvår av sitt liv vill jag lova) och plockat undan/slängt lite skit inne på min toa. En kväll då jag är i mitt esse, hehe. Men med lite musik på, jag får jobba ostört och i min egen takt så går det fiiint! Blir nog fortsättning i morron, där ryker min lediga fredagseftermiddag ;)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0