Pengar i sjön, och uppskattning

Känner mej lite som en pensionär idag också, vakande kl 8 och kunde inte somna om.. Inte likt mej, när jag dagen till ära är ledig och hade kunnat sova lite till! Men jag satte på datorn och läste från sängen lite på bloggar och torkar mina för dagen väldigt rinniga ögon. Bara så det blir ibland.
Men nu ska jag dra mej ur sängen och åka ut till pappa och få bilen lagad en gång för alla och sen kanske man hinner med en liten kontrollbesiktning i eftermiddag.... Jihoo va kul, skrattar på mej. Pengar i sjön. Inte där jag gillar att kasta dom kan jag tillägga.

Kul iaf att jag får uppskattning för mina betong-grejer :) Kanske ska ta o samla ihop ett gäng och ha en gjutkväll nån dag, vore mysigt!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0