Maj 2011, del 1

Det blev aldrig något inlägg igår morse, som kanske ni märkte! Men här kommer första delen av månaden maj 2011.

-Började med att en kändis dog, Usama bin Laden.
-Amanda kom och hälsade på en snabbis hos mej.
-Hemlängtan....
-Höjer dagens teknik i höjden, då min glömska är på botten!
-Startar 'Dagens låt'!
-Solar en hel del!
-Fredagen den 13 kollade jag på min första riktiga baseball game, glad att jag gjorde!
-Fick svensk chips dip från Florida!
-Festade i Denver.
-Bowlar med barnen.
-FÅR SKICKAT LAKRITS TILL MEJ!!! Lycka!! Märker sen vilka kräsna värdbarn jag har, som inte ens gillar LAKRITS!?! :O Konstigt, vem gillar inte det liksom!?



Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0