ELIN 29/12

Elin kom hem, för vi längtar efter dej!
Ja idag är det exakt en månad sen som jag Elin och Jossan delade en bil som far mot stöten. Har inte riktigt tänkt på det innan idag att det är just idag, men det slog mej nu! Så nu blir det alltså ett inlägg för Elin, som hon kan kolla på och som gör att hon inte behöver sakna oss så mkt :) Jag kommer snart till din undsättning och hälsar på dig iaf, men det är ju inte allla som kan det.



En kväll på bryggan


Den fantastiska maskeraden

Gravid´t-gapskratt en sommarkväll hos Stina

Det här ska han få FAAN för!


PARTY-PRIMADONNAN #1

Nyboholm, sommarens bästa!


Längtar efter dej Elin!
Som tur är får jag stilla min hunger lite om en och en halv vecka, då är jag på lagom avstånd till dej och jag vet att vi kommer träffas :) Hoppas att bilderna uppskattas och att du får dig ett gott skratt av att se alla våra galenheter och upptåg. Det finns ju hur många bilder som helst som man skulle kunna och vilja lägga upp för att visa hur kul vi har haft ihop, och jag VET hur kul vi kommer ha sen också! Du är ju trots allt min
BÄSTASTE BÄSTA VÄN
                    så inte har vi problem att ha kul!  <3<3<3<3<3

Nu ska jag gå och lägga mej och sen vakna upp i morron och dra en repa till JKPG med Jossan och kolla rean om det finns nåt kul.

Natti natti puss o gran



Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Snart är det 1 månad och en vecka sen vi såg varann sist. Det känns som tiden både gått otroligt fort men ändå sakta. Svårt att förklara. Det är svårt att säga med ord hur mycket jag saknar er där hemma, tänker på er jämnt. Men det går lättare för varje dag och det känns skönt. Men jag kommer alltid att sakna er, men när ni minst anar er så är jag hemma och då hoppas jag att alla är hemma igen så vi kan träffas allihopa. Detta inlägget var verkligen uppskattat, det värmde. Känner mig verkligen omtyckt. Och jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig. Längtar tills du kommer upp och hälsar på!

2009-12-30 @ 06:11:32
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Elin

nU väntar jag bara på fler bilder på facebook! =)

2009-12-30 @ 06:17:29
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Me, myself and I

Hoppas inte på för mkt! Det är så bökigt att lägga upp där så det lär bli bloggen.. :)

2009-12-30 @ 19:45:49
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: mariana DG

fina ögon

2010-01-29 @ 01:33:30
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0