Hej mitt vinterland! 3/12

Frost, kallt och vinterkänsla är det ute som stämmer bra in nu. Man får jul och vinterkänsla av att titta ut på det fina landskapet. Det är ju inte någon nackdel precis heller att det blir ljusare ute, och det håller sig ljusare lite längre på dagarna. Var ju ute igår och fotade lite på frosten och tänkte visa några av bilderna, som faktiskt blev ganska bra :)








Me myself an I


Det jag ville försöka få med på bilden var hur mycket det glittrade i gräst,
och det syns i bakgrunden!




Nu ska jag lyssna på lite julmusik och kanske göra lite fudge :)
Ska även göra den goda tacotårta som vi åt hos Malin förra helgen, MUMMA! Lite för att fira mitt, igår, ettåriga körkort :)


Sen blir det förmodligen halv 8 hos mej och Glee ikväll. Har bara kollat första programmet på Glee, men det verkade ändå lite kul!?

Pussokram skumtomte!
(funkade kanske inte riktigt lika bra som skumbanan!?)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0