Stockholm

Ja, i morgon (hinner nog bli idag) bär det av till den kungliga huvudstaden, Stockholm (för den som inte visste det!)! Jag ska alltså gå upp om ca 6 timmar igen så jag tror det kan vara dags för lite sömn. Ville bara göra en uppdatering, för det har jag inte varit överdrivet bra på det senaste. Men sista veckan har familjen iaf varit på semester så man har varit lite själv, även om det inte blev mycket tid hemma. Bryggan har fått se mycket av mitt fejs, och det har varit många väldigt roliga dagar och veckor sen sist!
Idag har jag letat reservdelar till min `kraschade´ bil, fick åka till Borås och Bollebygd och hämta en stötfångare och bakljus, och vips så va man 1000 spänn fattigare. Men jag tycker ändå att det blev väldigt smidigt när allt fanns så pass nära, och att det dessutom råkade vara samma färg på stötfångaren som på resterande delen av bilen!
Kvällen tillbringades sittandes i bilen och kollade lite på kartor över Sthlm och sen åkte jag en sväng till pizzerian i Gällstad och åt en bit mat tillsammans med 2 ganska nyblivna kompisar, 2 mysiga grabs=)
En av dem fyller dessutom år idag (nu har det hunnit bli `idag´), så jag säger:

GRATTIS LINUS!

Nu MÅSTE jag sova, jag ska ju åka halv 7 och hämta Elin, tanka och sen styra kosan mot Falköping och tåget.

GOD NATT och SOV SÖTT

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0