En annan del av Bromma 18/6

Boken alltså, av Martina Haag. Hon skriver väldigt roligt, och jag har läst hennes tidigare böcker, det är nog två eller tre stycken tror jag. Det är lite skön sommarläsning, egentligen bäst när man ligger på beachen vid sjön/havet. Men det funkar att ligga inne också när det är lite halvdåligt väder..
Så var man kamera-ägare också! Det är inte helt fel, alltid kul att ta kort. Speciellt eftersom att den är så pass bra! Det är en Canon EOS 1000D för den som vill veta, och för den som bara vill veta vad det är för sorts kamera så är det en digital systemkamera. Svart med 10,1 megapixlar. Mina första bilder tog jag på crossbanan och det var väldigt roligt att känna sig lite som en riktig fotograf när man stod där i det höga gräset, lite under hoppen för att kunna ta lite roliga bilder. Alla blev väl inte supperbra, men några blev lite tuffa! Eventuellt kommer kanske nån bild vara med i STT (Svenljunga Tranemo Tidning) nästa vecka för det var en mamma till barnen som tränade som skulle skicka in nån bild dit, men hade glömt att ladda batterierna så jag fick äran med min fantastiska kamera! Längtar tills man ska göra något så man får ta lite bilder, på annat än blommor och familjemedlemmar här hemma.. Har även skickat efter lite skivor och filmer från CDON.com och dom anlände igår, så då satt jag och lyssnade på två the Killers och Madonna, och när jag hade jobbat färdigt vid lite efter 10 åkte jag hem och kollade på Step up 2 the Streets, och blev lite kär i en av huvudpersonerna, Robert Hoffman.. SÅ söt!


Nu ska jag nog läsa vidare.

Pussohej

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0