Kyotoprotokollet/Ullared 3/6

Ja, det är det jag har ägnat största delen av morronen med. Att skriva en diskussion till mitt arbete om varför USA inte skriver på protokollet. Men jag har också gjort en smarrig smoothie med av jordgubbar och filmjölk och socker. Inte helt fel till frukost! jag ska snart ta en liten dusch och snygga till mej lite för om en stund kommer Elin och senare ska vi åka till..... (Trumpetfanfar)    ULLARED!!! WWIIIHOOOO!! Stället för alla shopoholics!

Men det är ju faktiskt en viss känsla att komma in där på GeKås och bara känna och klämma på alla prylar! Haha ;-)
Jag vet inte riktigt vad jag ska kolla på, men ska nog iaf gå in på skobutiken jämte där och kolla på ett par skor som man kan ha på studentkvällen. Sen ska jag nog kolla på:
  • Någon skiva, eventuellt Några Skivor
  • Någon cool tröja kanske
  • Lite tvål är ju alltid bra att ha
  • Ett par träningsbyxor och ett par bikinitrosor till min kusse (hon ringde igår och blev jätteavundsjuk! Då ville hon ju även att jag skulle `köpa ut´ åt henne och snäll som jag är gör jag väl en olaglig handling då... Eftersom att hon hade tvättat sina bikinitrosor i lite för varmt så dom tydligen hade blivit lite konstiga!)
  • Lite solkräm, brukar vara billigare där
  • Sen vet jag nog inte mer, det blir ju alltid något!
Man får ju se hur mycket pengar det blir som man gör åt. Jag behöver ju ha kvar lite eftersom att jag har en bilskada att betala.. Vet inte hur mycket det kommer bli men det lär ju inte vara gratis. Plus att det ska slängas ut 2000 kr till försäkringsbolaget. Inte alls kul. Och sen väntar ju en kamera på att jag ska köpa den också, PENGAR.... Synd att inte pengar växer på träd... Hade jag nog önskat om jag fick önska mig vad jag vill!
Men nu jag har ju iaf gott sällskap när jag åker idag så man får ju ta det som en trevlig utflykt bara!

Pussohej tack för mej


 


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0