Shoppingguide

En Shoppingguide från GeKås hemsida!!

Shoppingguide

Förberedelser:
1.
Inventera ditt hem; Garderoberna, skafferiet, verktygslådan, o s v.
2. Skriv en inköpslista.
3. Ät en rejäl frukost och ta på ett par bekväma skor.
 
       Shoppingguide

Parkering: Fri parkering för mer än två tusen bilar och femtio bussar inpå varuhusknuten.

Kundvagnar: Det händer ibland att kundvagnar förväxlas. 
Tänk därför på att märka din kundvagn så att du känner igen den.
Lägg aldrig privata tillhörigheter (handväskor, plånböcker, mobiltelefoner och jackor) i kundvagnen!

Håll reda på din plånbok/handväska. 
Det finns alltid en risk att råka ut för ficktjuvar i stora folksamlingar.

Sist men inte minst: 98 % av våra kunder lämnar varuhuset med ett leende på läpparna. 
Gekås Ullared är mer än en bra affär. Välkommen hit!



Nu vet jag precis hur jag ska göra, så nu kan jag inte skriva mer.. Ska inventera mitt hem!
Haj haj


Skriv en kommentar!
Postat av: Gissa vem!

Jaa, visst var det en trevlig eftermiddag! Tur att du hittade den otroliga listan innan resan till metropolen Gekås....Hur skulle det gått annars?

2009-06-03 @ 22:03:02
Postat av: Gissa vem!

Mia nu känns det som din blogg kommer på andra plats.... Nu får du allt snart uppdatera!

2009-06-06 @ 21:52:05

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0