Balen var SÅÅ himla kul! 23/5

Ja den var verkligen så fantastisk som man kunde tänka sig och lite till! Den var så himla rolig och trevlig och mysig och bra och kul. Har säkart missat något, men ni fattar. Den var alltså FANTASTISK! Dagen började med att jag åkte en snabbis till Elin och grattade henne och gav henne en liten present. Sen åkte jag ner till stan och blev fixad i håret av Helene på HårAteljén.

Sen köpte jag en liten blomma til Marcus och sen åkte jag hem. Där målade jag naglarna lite och åt och fixade det sista. Sen åkte jag och mamma in till stan och tog lite bilder i stadsparken, några själv och några med Elin. Vidare till Emma där vi hade lite förfest och skålade med champagne och hade väldigt trevligt!



Runt 5 åkte vi mot Borås och körde lite vimsigt fram och tillbaka, men sen hoppade vi iaf av vid Grand och gick och blev fotade och fick kramp i kindmusklerna av att le så mycket! Marcus va jättenervös för att gå bland alla människor och alla kollade på honom, men han överlevde och fick nog till några fina leenden iaf! Men han ville som sagt gå in så fort som möjligt för det var lite drygt att bara stå och posa, så vi gick in vid halv 7 och då upptäckte jag till min förbannelse att jag inte hade tagit med mitt leg.. Fy va trött jag blev.. Jag grämde mej hela tiden sen, eftersom att jag inte fick vin till maten eller nåt, det blev alltså 7-up. Jag överlevde väl men det var lite surt. Maten var iaf väldigt god och vi blev helt proppmätta! Elin försökte fanatiskt att få till den mytomspunna grimasen Pelikanen men lyckades aldrig riktigt, men hon bjöd på väldigt mycket skratt!

Ett försök till pelikanen
Killarna gjorde tappra försök också, och Anton ser ju så skön ut!


Eftersom att det var Elins födelsedag också så sjöng alla för henne innan balens kung och drottning presenterades

Andreas Thulin och Joanna Baker

Efter efterrätten skulle vi gå ner en våning och dansa vals och sen också ha disko, men jag vet inte riktigt vad som hände med valsen..? Det blev ingen iaf, och jag som så gärna ville dansa vals! Men vi pratade och dansade lite om vartannat en stund men det sista dansade vi nog några timmar i sträck, och vi hade så himla roligt.
Ida och Putte rockar loss

Anton och Wickan tog sig en sväng om också!

Och när sista låten spelades, som var Stand by me, fanns det inga gränser och alla dansade och hade väldigt mysigt
 
Så söta så :-)

Sen bar det av hemmåt och Antons snälla mamma styrde mot U-hamn för att lämna av Marcus och sen hemmåt Götåkra och Vegby. Efter att ha upptäckt att en av mina tår blödde eftersom att halva nageln hade lossnat typ, tvättat bort sminket och plockat ur korven och "håret som inte var mitt" ur håret och ha fått av sig klänningen så somnade jag väldigt fort. Då var klockan runt halv 4. Vid 12 fick jag ett sms och gick upp, åt lite choklad, satte mig vid datorn och väntade på att dom jag skulle klippa och färga lite kom. När dom åkte igen vid kanske 4 så satte jag mig vid datorn igen och har nästan suttit där hela tiden tills nu, halv 10! Har kollat bilder och annat som en del har lagt upp på Facebook, och kollat på blden och filmen som jag, Elin, Stina, Marcus, Anton och Emil är med på på bt.se!

Men åter igen, det var JÄTTEKUL och jag längtar tills om tre veckor när alla treor kommer samlas där igen och festa ordentligt! Och det är helt otroligt att det bara är ynka tre veckor kvar av skolan!

Pussohej leverpastej!


Skriv en kommentar!
Postat av: johanna

Åh vad fin du var Mia! :)

2009-05-24 @ 23:53:42
URL: http://myprecious.devote.se
Postat av: Elin

Den kvällen var underbar!

2009-05-25 @ 14:53:07
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0