Dålig uppdatering och saknad av kort, 19/5

Länge sen? JAG VET! Jag har hundra saker i skallen nu och då kommer inte bloggen i högsta prioritet, så dom som nu har läst min blogg några gånger kanske kan ursäkta mig?! Men just nu är siktet iaf på BALEN på fredag och det ska bli SÅÅÅÅ KUL! Klänningen ska läggas upp och sen är nog allt färdigt. Tänkte köpa en blomma till Marcus också men det blir ju samma dag. Jag ska ju som sagt gå med Marcus Johansson från lilla Liared. Vi gick i samma klass i 7:an till 9:an och han är nog en av de snällaste killarna jag vet! :-) Det har även varit lite krångel med bil, men det blir förmodligen en vanlig Volvo, och jag hoppas att det funkar. Men det blir nog iaf en körig dag. Elin har ju lyckats pricka in att fylla år den dagen också, så henne måste man ju uppvakta lite! Om hon bara kunde komma på något att önska sig! Men jag vet nog vad jag ska köpa och fixa ihop! ;-)

Jag har ju också fått lite "klagomål" på att jag inte har några bilder på min blogg, men det är för att min kamera inte vill fungera. Men jag och Elin har iaf varit och kollat på kamera idag och jag vill köpa NU! Det ska vara en systemkamera så man kan ta riktigt bra kort. Dessvärre lär jag väl inte hinna det tills på fredag, med tanke på att plånkan är ganska tom och jag har lite andra utgifter att punga ut till först, men så fort skatteåterbäringen kommer blir det nog en kamera! Men till balen på fredag ska jag iaf låna Lisas kamera och det är ju tur!

Nu ska jag och Lisa leka lite och sen ska jag vänta på att Sanna-panna ska komma och då ska vi färga lite. Har ni/du som läser tur så kanske det blir en uppdatering redan ikväll :-)

Haj haj


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Jag ser fram emot uppdatering!=)

2009-05-19 @ 16:59:28
URL: http://elinds.blogg.se/
Postat av: Elin

jag väntar på uppdatering! =)

2009-05-19 @ 17:06:58
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0