Frukost, 20/5

MMM! Frukost är ju gott! Idag består den av fil och flingor med jordgubbssylt och det smakar super. Jag är ju lite dålig på edt där med frukost, men idag tabbade pappa sig lite så då blev det tid över som man kunde ägna åt lite frukost. Pappa skulle ha lämnat bilen på verkstan och då skulle jag ha hämtat honom och så skulle han ha åkt och förberett något för sina sånna där Robomove, alltså självgående gräsklippare.

Robomove - Den klipper Du slipper
Men när han hade åkt till verkstan och jag i princip precis hade kommit utanför dörren så ringde han och sa att det visst va nästa onsdag som han skulle lämna in den, så då fick jag stanna hemma en stund till innan jag beger mej mot Elin, och Borås.
Idag är det ju dags för Arenakampen och Sanna va jättenervös igår! Jag tror Almås tar hem hela skiten! Arenakampen är alltså en fotbollsturnering mellan gymnasieskolorna i Borås och den utspelar sig på arenan. Därav det kanska logiska namnet...

Nu ska jag snart åka till Pillan så detta inlägg får faktiskt vara slut nu.


Heppåre!

Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Jag kommer ihåg denna kvällen! Särskillt den äldre mannen i affären som sa något till mig men vi hörde aldrig vad han sa! Denna resan vill jag göra om!=)

2009-05-21 @ 11:35:29
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0