Här igen, lite OC-snack 1/5

Ja nu sitter jag här igen och skriver. Det blev alltså inte Limmared för min del. Synd.. Det hade varit roligt. Men jag kände att jag inte orkade det och dom andra skulle åka så pass "sent" så jag struntade i det. Jag tar det väl lite lugnt inför i morron när jag ska jobba, för första gången på båten (tror den heter M/S Sylvia)! Det ska nog gå bra, hoppas bara att jag inte är lite hemligt sjösjuk =S Jag tror ju inte att fallet är så men man vet ju aldrig. Har trots allt inte varit ute på en båt på länge. Men det ska i alla fall bli roligt att se vad det innebär. Hoppas bara att det kommer lite folk så det blir något att göra.

Nu ska jag göra mig i ordning för att sova, inte sova riktigt än men fixa lite tills i morron och byta om och bädda ner mig i sängen, för att efter det kunna se ett program med OC. Det är för övrigt den enda serien som jag har sett ALLA avsnitt och dessutom typ tre gånger om. Men det är ju inte så konstigt för den är ju så himla bra! Är nu inne på säsong 3.
När jag åker till USA så ska jag åka dit och kolla på allt i verkligheten och se om jag ser Ryan och Seth och Summer där när dom glassar runt och bara lever livet. Fast nej, kom på att dom flyttar i slutet på säsong 4, så det går ju inte. Men jag kan ju i alla fall kolla på alla ställen där dom brukar vara. Och vädret är ju alltid så himla härligt också! Jag längtar! Men först måste jag bara jobba ihop pengar till flyg och allt för det kostar en slant. Tror att bara en enkel biljett kostar runt 20 000 nu för tiden=S
Vi hörs i mörn.
Puss och kram OC-fan

The OC Säsong 3

Hela härliga gänget!

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0