Hej hej!

Jaha, då har man en blogg då! Får väl se hur det här slutar..
Nej det ska nog gå bra, men jag är väl inte den som kommer uppdatera flera gånger om dagen, kanske inte ens en gång om dagen. Men jag ska göra mitt bästa.

Ja dagen har utspelat sig mestadels i JKPG (jönköping) och det har varit trevligt. Var en stund på det fantastiska IKEA och köpte lite småsaker. Sen bar det vidare till middag hos mormor och morfar, mycket smarrigt! Jag och mina kära syskon skulle sen till kussen i Svartorp (?), men hon kom till oss istället och det gick ju lika bra. Hon fick sin kära beställda handkräm som luktar så gott, och sen var hon nöjd! Vi pratade lite och gick ut och gick en sväng, fikade och prövade lite gamla glasögon som mormor hade förr och några som min morbror hade, OTROLIGT snyggt! Några glasögon var ca 1 cm tjocka, och jag skojar inte, dom var 1 cm!

Nu är jag i alla fall hemma och ju som sagt skapat en lite blogg, och funderar på hur kvällen ska se ut.. Ska man åka till Limmared tro? Jag ska ju jobba i morron, men det är ju å andra sidan inte förrän 9 i Ulricehamn. Hmm?
 Jaja vi får se hur det blir. Nu ska jag se hur det går för min mamma att sy på min balklänning. Hon verkade ha lite problem innan. Det tyget är väl inte det lättaste att sy i.

Var ju tvungen att ha en bild på kusinen eftersom att jag har fått ståta på hennes blogg!
Kusinen Ninna.
Var ju tvungen att sätta in en bild på henne eftersom att jag har fått vara med på bilder på hennes blogg!

Puss o kram skumbanan!

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0