Snabb blogg 5/5

Ja under tiden jag skulle ha bloggat innan blev det så att jag fastnade inne på FB och sen skrev jag med två kusiner på msn. Varav en utav dom är kille, 24 och har en extremt störd kvinnosyn! =S Så jag vill bara inflika en liten hälsning till Simon: DU ÄR KNÄPP!!
Så, då va det gjort också. Nu har jag precis skickat mitt Agnetha Fältskog-arbete till min mail så att jag i morron kan skriva ut det i skolan, och sen hålla en jättespännande föredrag om Agnetha för min fantastiska klasskompisar! Jag kommer bl.a få hör  lite om Greta Garbo, Marilyn Monroe, Pink och Kitty Jutbring från dom andra, så det ska bli spännande!
Men nu måste jag gå och nana, så....

NATTI NATTI

Skriv en kommentar!
Postat av: Ninna

nattinatt!

2009-05-06 @ 23:04:23

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0