En "jobbig" dag 22/10

Ja inte en jobbig dag så, utan en dag fylld med jobb. Mormor har blivit permanentad och moster har blivit färgad i två omgångar och klippt, typ också i två omgångar. Klippte Sofia mellan och efter att Marie var färdig började förberedelserna för nästa innan vi åkte in en snabbis till stan och hämtade Lisa, var tvungna till att tanka (mamma hade förmodligen lämnat över den sysslan till nästa som skulle ha bilen! :S) och så beställde vi mat och tog med oss hem. Väl hemma åt vi och började kolla på Kenny Starfighter, ner till källaren och färgade min blonda kusin till brunett! Blev bra :) Och jag hoppas att hon är nöjd och trivs i det!

Ska också försöka få tummen ur och lägga upp bilder i morron på bla. min och Jossans tripp till Ullared och vad som inköptes och hur resultatet av varorna har inverkat på mitt rum ;)

Nu ska jag gå upp och kolla på någon film och sen sova, GOD NATT!

Till Ninna: Balsam på hälen är bra för själen!!

God natt


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0