Äntligen

Äntligen är min fina vän Josefine Axengren på säker Svensk mark! Jag, Elin, Sanna och Helené åkte efter några timmars jobb till Landvetter och mötte henne nrä hon hade landat. Vi och våran 'lilla' skylt, svår att missa! Vi skrattade åt alla andras små pyttekyltar.. Våran va ca 1,5x1 meter så hon såg iaf vart hennes lilla fanclub var :)






Min roliga, härliga, ärliga, fina, sportiga, otroligt snälla och snygga vän Josefine <3

Nu ska vi allt leva loppan under sista tiden jag är hemma och din lediga tid här innan du åker tillbaka du också :P Plus att vi kan samlas hela gänget nu i juletider, när alla för en gångs skull är hemma!

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0