Snow Patrol

Ja just nu, med all denna snö kanske man skulle ha en Snow Patrol! Inte riktigt den sortens snow patrol jag tänkte men, gruppen Snow Patrol däremot är väldigt bra :) Jag har väl lyssnat lite innan men som mitt förra inlägg visade så sitter den låten på hjärnan, och dom har bra musik faktiskt. Den låten och 'The Christmas Song' är dom jag går runt och sjunger på hela tiden, och kanske inte så bra heller, kan inte riktigt texten!

Pratade nyss med mamman också, i nästan en timma! Det känns bra att det är lätt att prata med henne, det är skönt att veta det innan man åker. Hon säger också att hon verkligen ser fram emot att jag kommer, och det är ju också skönt, att hon vill det liksom! Haha :)
Idag kom mina visa-papper så det kommer bli till att boka tid på ambassaden i morron, och jag hoppas att det går någon dag i mellandagarna och att det är öppet då. Det vore det bästa för min del.
Såg på mitt au pairroom innan att flygbiljetten är bokad nu också, det känns nu att det faktiskt är sant, jag ska åka och det närmar sig i hundra km/h! Det kommer gå såå fort och sen är jag bara där. Men den 10 januari 2011 07.50 ska planet lyfta mot Frankfurt, och sen 11.05 lyfter jag igen mot New York! Jag säger då det, vad har jag gett mej in på!? IIIIH det är sjukt spännande och läskigt! Men eftersom att vi har så pass mycket kontakt nu redan innan så lär man ju känna familjen mer innan man kommer dit, och det tror jag är bra, även om det kommer va så mycket olika ändå när man väl är där. Men men, snart är det ju vardag det också!


Min hemstad under 2011, kommer bo lite utanför, men tror det är som att åka till U-hamn härifrån så ingen längre sträcka så..

Nu ska jag bädda ner mej och typ kolla SATC! MYYS :)

God natt


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Jag är stolt över dig! men kan nog inte med ord beskriva hur mycket jag kommer sakna dig!

2010-12-06 @ 23:59:14

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0