Stör ej

...julklapps-inslagning pågår! Just nu är det 100 kronors-klapp till ett av våra julklappsspel och det innehåller.....


Ne jag kan ju inte avslöja det!

Ja dan före dan nu då, känns väldigt bra! Sista arbetsdagen är gjord och jag har kunnat byta dag för min ambassadtid till på måndag ist. Det blev lite knixigare med den dagen med det man hade planerat, men det är skönt att det blir av tidigare så det verkligen blir färdigt. Får nog ta bilen upp känns det som, vet inte om man vågar lita riktigt på tåg och buss den här tiden. Med tanke på alla nyheter som just nu handlar om vädret. :S Men just nu har jag bara julklappar i tankarna, så ska återgå till dom!



Våran julgran som jag och Lisa klädde innan

Min dukning



Så i förväg (kommer nog inte hinna slänga in nåt inlägg i morron)
EN RIKTIGT GOD JUL!!

Från mej!

I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0