Bara en överskrift

Ibland är fantasin slut på överskrifter så denna får bli bra.
Sitter nu och har kollat lite på facebook, hjälp va man kan sitta och kolla där länge! Man kollar en sida och det leder till en annan och sen går man in på en till och läser ett meddelande och sen in på nån sida igen och kollar lite kort och....... Men nu ska jag lägga upp lite bilder från alla hjärtans dag och från helgen när vi skottade av taket och hoppade därifrån ner i snön :)


Alla hjärtans dag var lugn och avslutades hos Rebecca. Det var jag, Malin, Rebecca och Cissi. Vi åt väldigt god mat och pratade en hel del, spelade ett spel och lyssnade på gammal svensk musik, med konstig text ;)

Värdinnan







Den utsökta efterrätten!




När det i helgen föll ett antal decimeter med snö och det va prat hela tiden om tak som föll ner så fick jag i uppdrag att skotta ner snö ifrån taket på våran utbyggnad. Ett ganska roligt uppdrag med tillhörande takhoppning ;)







Jag hann med lite skönsång också!



Jonatan skulle ta kort när jag hoppade, men missade själva hoppet.... Men det syns iaf hur mkt snö det är!











Fin "istapp" ifrån näsan ;)    
                           
                             
En 3.60


Jag älskar ju himlen på vintern, vilket kanske har märkts tidigare också!?


Nu ska jag går och äta lite och sen jobba en stund.

Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0