Jaja, fortsättning då

Mmm fortsättning av min lilla bildrensning/bildvisning här på bloggen!


Nyår, en trevlig kväll med ett snörpligt slut!






Vi körde tipspromenad med tillhörande uppdrag... Har ett jättesnyggt kort på Sara men känner att det skulle va lite elakt att lägga upp den bilden här :D

Pricka flaskan





Redo för hemfärd, bilden tagen med självutlösare det är därför vi är väldigt ihoppackade! Men alla syns ju :)


Fjällsemester, allmänt väldigt dåligt med bilder men iaf bevis på att jag åkte bräda och ett kärt återseende av Elin


En helg i STHLM


Snyggaste lakarnen och våra inköp första kvällen :)
 
Jossan kan tänka sig att betala lite för att pussa på Mellberg ;)

Flum innan bion


Och såhär snygga blev vi efter att ha fixat oss ;) Avatar var bra!


En helg i Lutarp, med en doft av med Ninna och katterna!
Mysigt som vanligt´att vara i Småland och denna helgen träffade jag också två nya tjejer, på fredagen kom Madde till Ninna och vi åt gott och pratade en hel del. På lördagen blev det lite jobb för min del (som vanligt där!) och det blev enligt kunden MVG ;) På kvällen åkte jag och Ninna in till den stora staden och hälsade på Frida och kollade på mitt första och sista Robinsson-program detta året, finalen, som Ninna redan hade gjort klart sen innan att hon SKULLE se på :) Men det var iaf en mysig kväll med ett bra avslut uppe på en kulle, kommer inte ihåg vad det hette, men det var iaf utsikt över hela fina Jönköping.
 

Lekte lite med katterna

Skorpan blev sur för att Smulan bara tog leksaken hela tiden!





Det har varit det stället som försörjde hela jkpg med vatten innan har jag för mig att Ninna sa. 
På söndagen åkte vi till mormor och morfar för att åka skridskor på fotbollsplanen utanför deras hus. Först var skridskorna väldigt trånga när jag hade raggsockar under, men när jag tog av dom blev det mycket bättre! Efter skridsko-sessionen spenderade vi resten av förmiddan och halva eftermiddagen på a6 och jag köpte ett par byxor bland annat.

Ninna ville ta en bild där hon va i action..... Mycket action här va...?


Nu kommer de sista bilderna, på hur vårat kök såg ut för en vecka sen och våran lek i snön och så hur fin himlen va igår när jag kom hem ifrån jobbet :)




Djupt med snö

Detta är enav de bästa bilderna från den kvällen! Jossan tar i ända från tårna :D


Snömonstret


En 1.80

Den BÄSTA bilden!








Nu är det mesta visat, lite av varje :)

Nu ska jag gå och äta och kolla vad det va som lät nyss.... Tyckte det va nåt men såg inget när jag kollade ut genom dörren till rummet. Jag har väl blivit lite paranoid av att sitta vid datorn ;)

Pussokram skumbanan


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara den rara

Wow, trevliga bilder Mia! Way to go! Hehe.

2010-02-12 @ 23:45:21
URL: http://balansa.blogg.se/
Postat av: Ninna

Mycket tjusiga pics!!!!

2010-02-15 @ 19:55:42
Postat av: Jessika

SÖTA katter!! :D

2010-02-23 @ 22:46:32
URL: http://jessikah.devote.se

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0