Uppladdning

Ja, kamera-urladdning! Massa bilder som inte har blivit av att det har lagts in bilder på datorn. Blir väl så när man kan ta ca 1600 kort utan att kameran blir full! då knäpper man bara av och tänker inte på att lägga över. Men nu är det ju iaf gjort så jag tänkte lägga upp en del och visa vad som har hänt nu ett tag, i bilder :)


 
Jag och mamma


      
En dag i JKPG med Jossan för julklappshandlande, två riktigt snygga bilder!
(va nog rn riktig pudding hon såg tror jag ;) hehe)


  
Kusinen har fyllt år och hon fick ett mycket uppskattat KITTY-KIT!

Och se så glad hon blev!



På julafton höll granen på att välta, elr ja den välte.... 2 gånger dessutom! Så sen blev det ett helt företag av att snöra fast den så det inte skulle hända igen! Tur att farmor och farfar kom ;)



Jultomten kom också!


 


Kusin-vitamin fick även på juldagen en fin gåva, ett förkläde, som vi upptäckte var i barnstorlek! :D

Kul med tänder


Inlägget blev visst väldigt långt! Nu har jag och Jossan varit ute och lekt i snön en bra stund också, så bildinläggningen får fortsätta i morgon! Då är det bilder på bland annat nyår och mitt besök hos kusinen i helgen! Förmodligen en och annan bild på snömonstren vi träffade ute innan ;)



Nu ska jag sussa för att orka upp i morgon för att börja jobba kl 7... :S

Pussokram skumbanan


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0