Heldag

En tuff lördag och en soft söndag, det har varit denna helgen. Jobbade hela dagen igår och fortsatte kvällen/natten en stund på Bryggan och sen gick vi till hotellet. Som sagt hade jag jobbat hela dagen, 9.30-23.30 och va ganska trött, så det var inte min roligaste utekväll! Idag har mormor och morfar varit här så jag har friserat lite och slappat och fixat lite med mat o allt möjligt.

 


Egentligen är det 2 heldagar det handlar om. Jag har typ en heldag som jag bestämmer över i morron och Elin har sin dag på tisdag. Jag har iaf planerat lite vad vi ska hitta på men det beror ju lite på vädret också!
Men nu är det hög tid för sömn, man ska ju orka med dagarna också :)



KRAM 


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0