Juli

Helt sjukt att det redan är juli, det va ju nyss vinter... Men sommaren är här på riktigt iaf, även om det kunde ha varit varmare, men det va riktigt varmt härom dagen. När det är så varmt vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen för jag blir ju alltid själv dubbelt så varm, varmblodig som man är och nästan aldrig fryser!

Idag har jag börjat dagen med en riktigt god frukost..

Fil med flingor, bananer och färska jodgubbar! MUMS :)




Såhär såg himlen ut häromkvällen, i söndags. Fullmåne på ena sidan och "strimmig" på andra sidan.


Idag blir det lugnt fram till 4 då jag börjar jobba. Ska säga hej då till Lisa också som åker med laget på fotbollscup över helgen.


Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0