MAT!

Nu är det dags för lite matlagning en söndagskväll som denna! jag har egentligen inte ätit något ordentligt idag så man är lite hungrig ;)
Dagen har spenderats mestadels på crossbanan där pappa och ett gäng smutsiga nissar till körde för fullt. Serietävling stod på schemat. Sen hämtade jag lllasyster hos hennes kompis Elin och sen ner till ICA för att handla. Det blir faktiskt thaisoppa denna veckan också, den var väldigt god och enkel att bara slänga ihop egentligen. Ändrade lite på det 'ursprungliga' receptet från kusin Ninna men jag tycker det blev bättre så faktiskt! Kokosmjölk är ju bara SÅ gott att ha i thaimat, nästan ett måste! Lite lime va också gott att ha i.
Kvällen hoppas jag kommer tillbringas framför en film, men jag skulle behöva skriva på mina ansökningar. Det tar ju ett tag för mig..... Men komma iväg, det SKA jag!!

Ne, sopp-dags :)

Pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0