Nyår.... eller va det midsommar??!!

Jag har sagt ett antal gånger att jag ska fira nyår istället för midsommar, men det är ialla fall midsommar som har firats! Dagen tillbringades hemma med litte pill och pyssel och jag tog även lite kort på våra nya kompisar, och den vanliga midsommar-middagen bestående av sill och potatis, MUMS! På eftermiddagen var det dans runt midsommarstång, men den hann inte jag till för jag gjorde en krans (som blev så stor så det blev en halskrans!). Sen åkte jag till Åvalla där familjen va, och spenderade kvällen där med ett gott och glatt gäng, barn blandat med vuxna. Vi spelade brännboll (och fick ett väldigt snyggt blåmärke efter det, från att pappa skulle skjuta iväg bollen och träffade rakt på mitt ben...!) och passade med fotboll och åt jordgubbar och grillat. Väldigt trevligt :) Eftersom att jag jobbade dagen efter, igår, så blev det inte så sent men åkte ändå en sväng till stan på natten för att köra hem Lisas kompis med familj.


Ulla

Bääää

Bräääk

Haha









Våra ulliga-gulliga får :)


Mitt blåmärke samma kväll, det syns ju liksom vart bollen träffade!

 
Igår

Taget ganska nyss.

Igår jobbade jag alltså, nästan hela dagen. Åkte sen till familjen Dahl och tjötade lite och åkte sen hem och sov.
Idag har det också varit jobb hela dagen, och det har varit väldigt mycket att göra båda dagarna. Och det känns verkligen i hela kroppen. Mest i fötterna som har stått och trampat och stampat i mer än 10 timmar i sträck i 2 dagar i rad...

Nu ska jag ta och sätta på en film och bara slappa.

Bilder ifrån STHLM kommer inom kort

God kväll och pussokram


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0