Nytt, mitt.....

JAG har varit och shoppat lite idag. Nåt så billigt och litet som en dator..! Det känns väldigt bra, kunde ha varit lite större, men den är väldigt smidig och ser väl helt ok ut också. Dock upptäckte jag en grej innan som jag inte riktigt kan sluta tänka på, det går inte att sätta i skivor m.m i datorn.... :S BIG PROBLEM känns det som! Jag tar ju musik från mina skivor och lähgger in på mp3 och mobil o så och det lär ju inte gå nu då alltså. Men sent att tänka på det när man har packat upp och haft igång den en timme.... Som tur är så har jag ju en mamma med en dator där det funkar, och goa vänner som jag tror skulle låta mig kopiera över lite musik o så! :)



Nu ska jag strax lägga huvudet tillrätta på kudden som nu är ryggstöd här i sängen, och jag kommer sova både skönt och länge!

Pussokram lakrits-skumbanan


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0